تفاوت‌هاي CEM با CRM آگهي رايگان

۱۰۹ بازديد ۰ نظر

 

تاكنون در يادداشت‌هاي مختلفي به بررسي مديريت تجربه مشتري  (CEM) پرداخته،  با ابعاد مختلف آن آشنا شده و بررسي‌هاي كاربردي از آن آگهي رايگان را ارائه كرده‌ايم.  امروز سراغ مرزها و تفاوت‌هاي اين حوزه با مديريت ارتباط با مشتري رفته و سعي خواهيم كرد اين دو  آگهي رايگان حوزه را شفاف‌تر بررسي كنيم. به هيچ‌وجه نمي‌توان اين موضوع را انكار كرد كه حوزه‌هاي CRM و CEM،  به‌طور قابل توجهي با يكديگر همپوشاني دارند.برخي از متخصصان مديريت ارتباط با مشتري اين ادعا را كه CEM،  يك نگاه شفاف و صيقلي از CRM بوده رد مي‌كنند.  برخي ديگر نيز اشاره مي‌كنند كه روش‌هاي CEM به‌شدت با CRM متفاوت است.  مديريت ارتباط با مشتري به‌طور گسترده‌اي در سطح دنيا شناخته شده و مورد استفاده قرار مي‌گيرد.  CRM يك استراتژي پياده‌سازي شده براي مديريت و پرورش تعاملات شركت با مشتريان و انتظارات فروش بوده و شامل استفاده از تكنولوژي به منظور سازماندهي،  مكانيزاسيون و انطباق در فرآيند‌هاي آگهي رايگان كسب‌وكار و به‌ويژه فعاليت‌هاي فروش است،  همچنين  آگهي رايگان براي بازاريابي،  خدمات مشتري و پشتيباني فني مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.