نحوه ي ايجاد تجربيات مثبت در ذهن مشتريان

۹۱ بازديد ۰ نظر

 

اگر شركتي بخواهد در دنياي پر آگهي رايگان از رقابت و دگرگون امروز خود را از ساير رقبا جدا سازد و دل مشتريان بالقوه و بالفعل خود را به دست آورد و آنها را وادار سازد تا از ميان تعداد زيادي از محصولات و خدمات، از محصولات و خدمات آگهي رايگان عرضه‌شده آن شركت استفاده كنند، بايد حرف جديدي براي گفتن داشته باشد. طراحي و برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي نيل به اين مقصود از سوي مديريت شركت‌ها صورت پذيرفته و سپس از طريق كاركنان شركت به مرحله اجرا و عمل درمي‌آيد. حال سوال اينجاست كه اين حرف جديد و متمايز چه بايد باشد و چگونه بايد زده شود.در پاسخ به اين سوال بايد گفت آن چيزي كه مشتريان را نسبت به يك شركت علاقه‌مند مي‌سازد و به تبع آن باعث حفظ وفاداري آنها نسبت به شركت مي‌شود، چيزي نيست مگر تجربه مشترك و دل‌انگيزي كه مشتريان در ارتباط با استفاده آگهي رايگان از محصولات و خدمات ارائه شده از سوي آن شركت در ذهن‌شان دارند. براي ايجاد و حفظ چنين آگهي رايگان تجربه مطلوبي لازم است يكسري اقدامات و ابتكارات از سوي مديران به شركت‌ها معرفي شود كه در اينجا به برخي از آنها اشاره خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.