فنون علمي وفادارسازي مشتري آگهي رايگان

۹۴ بازديد ۰ نظر

كمپاني‌هاي بزرگ دنيا امروزه دريافته‌اند مي‌توانند با انجام اقداماتي مشتريان كسب و كار خود را به سفيران برند خود تبديل كنند. آنچنان كه مشتري به عنوان وكيل مدافع برند، محصولات آن كمپاني را به صورت رايگان در بين مشتريان جديد تبليغ كند. آگهي رايگان در دانش آگهي رايگان بازاريابي به اين عملكرد سفيران كمپاني‌ها، مشتري‌هاي وفادار گفته مي‌شود. تكنيكي كه در ايران فقط بين تعداد معدودي از شركت‌هاي بزرگ به كار گرفته مي‌شود و اغلب كسب وكارهاي كوچك سنتي نسبت به اين ابزار كاربردي بي‌تفاوت هستند. اين كسب و كارها تنها به بيان اين سوال كه چرا هر روز درآمدمان كمتر مي‌شود و چرا مشتري ثابت (وفادار) نداريم، اكتفا مي‌كنند و همه چيز را به شرايط بد اقتصادي و مديريت ناموفق دولتمردان محدود مي‌كنند. ما در اين گزارش به دنبال آن هستيم تا بخشي از دانش بازاريابي را با شما به اشتراك بگذاريم. زيرا معتقديم رشد كسب‌و‌كار شما مي‌تواند به ايجاد شغل براي افراد بيكار و رشد اقتصادي كشور منجر شود. رفتار پروانه‌اي مشتريان دكتر امين اسداللهي، دكتراي مديريت بازرگاني با گرايش آگهي رايگان تحقيقات آگهي رايگان بازاريابي در پاسخ به اين پرسش كه چرا مشتريان وفادار نيستند، به جام‌جم مي‌گويد: عوامل متعددي دراين باره وجود دارد كه يكي از آنها تغيير مكرر رفتار مصرف‌كنندگان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.