راه اندازي ساختار فروش مويرگي آگهي رايگان

۹۱ بازديد ۰ نظر

 

در اين طرح سعي شده با شكل دهي آگهي رايگان به محصولات براي رفع نيازهاي مشتريان، قيمت گذاري صحيح و كارآي محصولات، بررسي شكل صحيح معرفي محصولات به مشتريان و نحوه اطلاع رساني در مورد مكان هاي دسترسي آگهي رايگان به اين محصولات، ‌تحويل بهينه به مراكز فروش، اطمينان از رضايت‌مندي مجتمع توليد كننده،فروشندگان و مصرف كنندگان نهايي به دست آيد. در اين روش كه بر اساس تكنيك هاي موثر بازاريابي طراحي شده است، ‌فرآيندي پاسخ‌گو براي شناسايي‌، پيش‌بيني و برآورده ساختن سودآور نيازهاي مشتريان به وجود مي آيد. با اين شيوه سازمان آگهي رايگان قادر خواهد بود محصولات خود را مطابق با نيازهاي مشتريان قرار دهد و نه اينكه چيزي آگهي رايگان را توليد كند و انتظار رسيدن مشتريان را داشته باشد و يا بخواهد با دادن امتياز هاي غير معمول به فروشندگان و با اصرار جنس خود را به فروش برساند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.