بازاريابي رويدادي آگهي رايگان

۹۹ بازديد ۰ نظر

 

در ميان هزاران روش بازاريابي آنلاين و آفلايني كه امروزه پديد آمده اند، برخي از روش ها از بازگشت سرمايه بسيار بالايي برخوردار هستند.  آگهي رايگان امروزه بسياري از افراد به روش ها و تاكتيك هاي بازاريابي اينترنتي روي آورده اند، چون براي بسياري از كسب  وكارها آگهي رايگان نتيجه بخش بوده است. با اين حال، يك استراتژي صحيح بازاريابي از تركيبي از استراتژي آنلاين و آفلاين را استفاده مي كند. به گزارش ibazaryabi بازاريابي رويدادي يكي از بهترين انواع بازاريابي آفلاين است كه برندها از آن براي تبليغ محصول يا خدمات شركت خود بهره مي گيرند. رويداد در واقع به جمع شدن تعدادي از افراد كنار هم و صحبت حول يك موضوع خاص گفته مي شود. برندها مي توانند ميزبان رويداد، شركت كننده يا حامي رويدادها باشند.يكي از بزرگ ترين دلايل شركت ها براي ميزباني يك رويداد ايجاد و ساخت هويت تجاري شان است. شما با بازاريابي رويدادي قادر خواهيد بود خود را از ساير رقبا متمايز و شناخته شده تر كنيد.۷۴درصد از شركت كنندگان رويدادها معتقدند كه شركت  آنها، برند و خدمات پس از رويداد آگهي رايگان آنها توسعه آگهي رايگان يافته است.بياييد نگاهي به چند رويداد مهم در سراسر جهان بيندازيم و ببينيم چرا برندها در آنها شركت مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.